Thursday 17 November 2011

"FRENDS"

hye there all .. lame nye lah aku ta update blog aku ni , mase mule2 je exited nak update , udah nye dah lame dah mls , haha !! Tp ari ni aku nak luah kan something , rase sedih gile hati niii ...

Sebenanye aku ta sangke lah "kwn" yg aku anggap selame ni baik ngn aku tetibe je cite blakang pasal aku , ape salah aku dowhh ? if aku ade saket kan ati kau aku mntak maaf sgt , if kau ta suke aku duk umah kau takpe , aku boleh cari umah laen ... Tp ta payah la cite pasal kat umah bawak sampai ke ofis , itu life aku , aku ta penah kacau kau , ta penah na mintak duet kat kau kalau keluar pon , knp nak kene cite kat bos , ape pulak impression bos kat aku , sampai ati ko buat aku mcm tu .... slame ni aku cover je ape org ckp pasal ko , tp sudah nye ko pulak cite pasal aku kat org ... terok sgt ke aku slame aku duk ngn kau , sumpah aku sedih da , aku anggap kau kwn baik aku , aku anggap kau mcm kakak aku sendiri , aku  syg sgt kat kau , tp knp mcm niiii ...

Takpe lah , maybe ade something yg buat kau saket ati .. aku mntak maaf .. aku tade niat pon na saket kan ati kau ... jgn risau , aku akan pindah cepat2 .. thanks da bagi aku tumpang sewa umah kau selame ni n thanks jugak bile aku susah ko tolong aku , aku appreciate sgt ... mintak maaf lagi skali ....

No comments:

Post a Comment